elins-super-blogg

Alla inlägg under september 2011

Av Elin Bäckström - 10 september 2011 22:01

Hej!

Har sett på Fångarna på Fortet och spelat Trivial Pursuit med pappa.

Ser på Bröllopsduellen just nu.Ska till kyrkan imorgon.

Har typ inget att skriva om..... Så nu har jag just skrivit om ingenting.

Ses sen /Elin

Av Elin Bäckström - 10 september 2011 11:58

Hej!

Får be om ursäkt (igen...) för att inte ha bloggat sen 1:a September.

Har bäddat sängen och klätt på mig alldeles nyss.

Julia (Almas kompis) har sovit över inatt. Blev inte så glad när jag vaknade vid 8 över att Alma och Julia fnissade och pratade ganska högt. Då satte jag på RIX FM i lurarna och låg så i ca 1 timme.

Ska försöka blogga senare idag.

Ses sen /Elin

Av Elin Bäckström - 1 september 2011 19:04

Hej!

Har just skypat med en kompis i Rosvik. Pratar med henne i telefonen nu. Vill såååå gärna att hon kommer och hälsar på!!!!!!!! Har fått reda på att dem (hennes familj) ska prova att ha hund. Blev så glad för hennes skull, för hon har velat ha hund så länge jag kan minnas <3

Om en kvart är det Robinson.

Ses sen /Elin

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 12 bast och bloggar lite och lägger upp bilder och musiktips. Jag gillar att läsa, gå på museum,se på TV och sitta framför datorn.
I skolan gillar jag svenska, geografi, hemkunskap och historia mest.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards