elins-super-blogg

Alla inlägg under december 2011

Av Elin Bäckström - 11 december 2011 21:51

 Hej!

Idag är det söndag och idag var jag i kyrkan. Vi har också dekorerat vårt pepparkakshus :-)


Till middag blev det stekt potatis, bacon och ägg. Jag åt bara baconen och äggen för jag är inte så förtjust i stekt potatis.


Jag har lite feber nu så jag blir npg hemma imorgon. Hoppas att jag blir frisk till på tisdag, för då har vi Lucia. Ska gå och lägga mig nu och hoppas att jag inte hostar sönder mina stämmband.

Natti natti /eLiNbÄcKsTrÖm

Av Elin Bäckström - 7 december 2011 16:11

Hej!Har inte bloggat nå på sidtone. Jag säger till mig själv att nu ska jag göra det och sen så gör jag inte det och sen så säger jag det igen och jag gör inte det då heller men nu gör jag det iallafall. Sitter nu och tittar på repriser från julkalendern och Missan ligger i mitt knä.Till middag blir det korv och potatis. Gott :-)Har varit i skolan hela dagen och varit uttråkad hela dagen./eLiNbÄcKsTrÖm

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 12 bast och bloggar lite och lägger upp bilder och musiktips. Jag gillar att läsa, gå på museum,se på TV och sitta framför datorn.
I skolan gillar jag svenska, geografi, hemkunskap och historia mest.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards