elins-super-blogg

Direktlänk till inlägg 8 mars 2012

Haloj!

Av Elin Bäckström - 8 mars 2012 14:22

Hej!

Nu har jag precis kommit hem från skolan. Vi slutade klockan 14.00 idag så det kändes skönt med läsning i slutet av dagen.

Vi har också åkt skidor med våra fadderbarn;) (6:åringarna) Det gick väl bra.


Asså jag har ingenting att skriva om just nu. Ska väl ta en runda på msp eller nåt. Jag är hungrig så det blir väl mellis av nåt slag.


/eLiNbÄcKsTrÖm

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Bäckström - 26 juni 2012 21:43

Hej! Som ni kanske märkt så har jag slutat att blogga här och jag vill nu ge er adressen till min nya blogg www.typisktmig.dinstudio.se ;) Lite sent men, bättre sent än aldrig. /eLiNbÄcKsTrÖm ...

Av Elin Bäckström - 23 mars 2012 17:25

Hej! Nu sitter jag här framför datorn igen och försöker få ihop ett innlägg. Jag håller på att skypa med MaJsAn just nu och hon spelar ett spel som blippar lite irriterande. Men när man spelar det så förstår man nog bättre.   Idag har vi fått t...

Av Elin Bäckström - 13 mars 2012 20:13

Hej! Idag har vi åkt slalom i skolan. Det var vinteridrottsdagen. Som vanligt var det jättekul. Vi åkte i Måttsund. Jag ville helst åka i skogen men men det blev inte så många gå¨nger för dem andra som jag åkte med ville hellre åka i backen. När ...

Av Elin Bäckström - 6 mars 2012 19:14

Hej! Nu har skolann börjat igen...... inte direkt så man firar. Jag var ju på ett läger tor-sön så jag kunde inte blogga då för man hade inte någon tillgång till varken dator eller internet. Och jag mitt pucko tog inga bilder!!!!!!!!!! Hur dum få...

Av Elin Bäckström - 29 februari 2012 08:55

Hej! Jag vaknade halv 7 i morse av att min katt Missan kom och började klösa på min säng. Sen hoppade hon upp på hurts och till sist till fönstret för att sedan sitta och stirra ut i 10-15min. Sen när hon tänkte lägga sig ned och sova där så kom ho...

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 12 bast och bloggar lite och lägger upp bilder och musiktips. Jag gillar att läsa, gå på museum,se på TV och sitta framför datorn.
I skolan gillar jag svenska, geografi, hemkunskap och historia mest.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards