elins-super-blogg

Alla inlägg under januari 2012

Av Elin Bäckström - 29 januari 2012 20:15

Hej allihopa!

För att få mig att förstå varför det är viktigt att blogg för att få läsare har jag gjort ett schema jag ska följa:


  1. ett innlägg varje vecka i 2 veckor
  2. 1 innlägg varje dag i en vecka
  3. 2 innlägg varje dag i en vecka
  4. 3 innlägg varje dag in vecka

Hoppas jag kan följa proceduren :-)


Sitter och skypar med Majsan. Idag har vi varit till kyrkan. Där satt jag i ca: 1timme och spelade på min mobil och min DSi. Sen när mötet var slut så fikade vi där. Sen åkte vi hem och jag lekte lite med min lillasyster.

Igår åkte jag, Alma och hennes 2 kompisar skridskor. Det var ganska kul.


Idag fick jag äntligen min efterlängtade tacopaj :d den var jättegod.


Ska passa på att göra dagens sötiz också

 

    Om jag hade varit ett djur hade jag nog sovit sådär;)


Fortsatt trevlig kväll /eLiNbÄcKsTrÖm



Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 12 bast och bloggar lite och lägger upp bilder och musiktips. Jag gillar att läsa, gå på museum,se på TV och sitta framför datorn.
I skolan gillar jag svenska, geografi, hemkunskap och historia mest.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards