elins-super-blogg

Inlägg publicerade under kategorin Augusti-2011

Av Elin Bäckström - 12 augusti 2011 11:00

God morgon!

Missan (våran katt) väckte mig vid 6-tiden och lekte på mitt skrivbord vilket inte var så kul. Då tog jag henne och lyfte in henne till mamma och pappas sovrum. Sen somnade jag om. Vaknade nästa gång vid halv tio.

Har just ätit frukost. Ser lite på Scrubs, ett roligt program.

Till frukost åt jag två råstade mackor med ost och två koppar varm o´boy.

Måste dammsuga mitt rum idag   

Ses sen /Elin

Av Elin Bäckström - 11 augusti 2011 20:43

Hej!

Ska se lite på Friends the tv show nu. Har fixat rummet för en liten stund sen. Ska sticka lite. Har just stickat klart en pulsvärmare till en kompis, hon sa att hon ville ha en.

Är ganska trött....

Ses sen /Elin

Av Elin Bäckström - 11 augusti 2011 19:14

Hej!

Detta är det första innlägget på den här bloggen

Har bloggat tidigare på http://www.blogg.se Har just slutat där. Ville blogga här istället. Verkade bättre.

Har varit med Josefine i dag. Det var kul. Vi tittade på tv, spelade "Galen Panna" tror jag att det hette, och spelade ett noobigt spel på http://www.spela.se

Ska fixa i ordning mitt rum snart. Har satt lister där så alla saker som stod vid väggarna är i mitten av rummet (förutom de som sitter fast iväggarna t ex. garderobernat och bokhyllan).

Ses sen /Elin 

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 12 bast och bloggar lite och lägger upp bilder och musiktips. Jag gillar att läsa, gå på museum,se på TV och sitta framför datorn.
I skolan gillar jag svenska, geografi, hemkunskap och historia mest.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards